cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاغذ دیواری اصلان (Aslan)

این آلبوم دومین محصول برند بهپاد با جنس پی وی سی و عرض 53 سانتی متر و طول 10 متر می باشد که دیوار را تا سطح 5 متر مربع پوشش می دهد .

این محصول ساخت کشور چین می باشد که بصورت انحصاری توسط شرکت بهپاد در بازار توزیع می شود. مجموع تعداد کدهایی که در این آلبوم می توانید انتخاب کنید 57 طرح با رنگبندی های خاص و متنوع می باشد.

348,600 تومان

مقایسه محصول
دسته:
تاریخ به‌روزرسانی محصول: 28 آوریل 2024

توضیحات

آلبوم کاغذ دیواری اصلان (ASLAN)

  • این آلبوم دومین محصول برند بهپاد با جنس پی وی سی و عرض 53 سانتی متر و طول 10 متر می باشد که دیوار را تا سطح 5 متر مربع پوشش می دهد .
  • این محصول ساخت کشور چین می باشد که بصورت انحصاری توسط شرکت بهپاد در بازار توزیع می شود.
  •  مجموع تعداد کدهایی که در این آلبوم می توانید انتخاب کنید 57 طرح با رنگبندی های خاص و متنوع می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری اصلان (ASLAN) از نظر طرح

سبک ها و طرح­ های این آلبوم بیشتر مدرن و کلاسیک می­باشد که می­توانید در محیط ­های تجاری، مسکونی و حتی اداری مورد استفاده قرار دهید.

طرح­ هایی که در این آلبوم بیشتر به چشم می خورد شامل طرح­ های ترکیبی ، بافت ، پتینه ، هندسی و انتزاعی می باشد که هر کدام از این طرح ­ها در هفت رنگ بندی جذاب و خاص با کد­های مکمل ترکیبی روانه بازار شده اند که میتوانید مطابق با سلیقه و وسایل موجود در منزل ترکیب کنید.

 آلبوم کاغذ دیواری اصلان(ASLAN) از نظر رنگ بندی

رنگ بند­هایی که در طرح­ های آلبوم اصلان به کار رفته شامل طیفی از رنگ­ های کرم ، نقره ای ، سرمه ای ، طلایی ، سفید ، آبی و سیاه می باشد که می توانید متناسب با طراحی داخلی و چیدمان وسایل موجود آن را انتخاب کنید که عمده طرح ­های آن را رنگ های روشن در بر می ­گیرد و همچنین مزیت­ هایی که در استفاده از رنگ­ های ملایم و روشن این آلبوم می توانید به آن دست یابید این است که می توانید طیف وسیعی از رنگ بندی­ ها را در کنار این کد­ها استفاده کنید و با استفاده از انواع اکسسوری­ ها ، مبلمان و متریال­ های مختلف فضایی دلنشین در محیط خانه خود ایجاد کنید.

استفاده از رنگ ­های تیره مناسب برای فضاهایی است که می خواهید از­ غلظت نور در محیط بکاهید و آرامش ذهنی شما را به ارمغان بیاورد که باعث میشود محیطی سرد یا خنثی داشته باشید.

کدهای مناسب اتاق خواب دخترانه از آلبوم کاغذ دیواری اصلان (ASLAN)

معمولا رنگ ­ها و طرح­ هایی که بیشتر در اتاق خواب­ های دخترانه مورد استفاده قرار می­ گیرند رنگ­ های یاسی ، گلبهی و صورتی می ­باشد که طرح­ های آن را معمولا گل و قلب و طرح ­های روانتیک پوشش می­ دهد از سری کد­هایی که در آلبوم اصلان می توانید برای اتاق خواب دخترانه استفاده کنید موارد زیر هستند:

  • کد 820 در سبک مدرن و طرح بافت
  • کد 810 در سبک مدرن و طرح پتینه

 کدهای مناسب اتاق خواب پسرانه از آلبوم کاغذ دیواری اصلان  ( ASLAN )

معمولاً در اتاق خواب پسرانه ، از رنگ‌های آبی و بنفش برای طرح‌ها و الگوها استفاده می‌شود. طرح‌های گرافیکی ، حیوانات و نوشته‌های انگلیسی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر طرح‌ها برخوردارند.

برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان برای اتاق خواب پسرانه وجود دارد به شرح زیر می باشد:

  • کد 834 در سبک کلاسیک و طرح ترکیبی
  • کد 829 در سبک مدرن و طرح بافت
  • کد 805 در سبک مدرن و طرح پتینه
  • کد 868 در سبک پست مدرن و طرح هندسی
  • کد 869 در سبک پست مدرن و طرح انتزاعی

 کد­های مناسب اتاق خواب والدین از آلبوم کاغذ دیواری اصلان (ASLAN)

در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب والدین، طرح‌های آبرنگی، گلدار، اشکال هندسی و پتینه مناسب‌تر هستند. باید توجه داشت که در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری ، سلیقه شخصی افراد بسیار مهم است. در بازار، بی‌نهایت طرح مختلفی موجود است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و روحیات خود، طرحی مناسب برای فضای خود انتخاب کنید.

از کدهایی که برای اتاق خواب والدین از آلبوم اصلان پیشنهاد می شود میتوانید از چند مورد زیر استفاده کنید :

  • کد 838 در سبک کلاسیک و طرح ترکیبی
  • کد 825 در سبک مدرن و طرح بافت
  • کد 803 در سبک مدرن و طرح پتینه
  • کد 873 در سبک پست مدرن و طرح انتزاعی

کدهای مناسب نشیمن و پذیرایی از آلبوم کاغذ­دیواری اصلان (ASLAN)

در این فضا ، توجه به اندازه محیط بسیار حائز اهمیت است. در فضای کوچک، استفاده از رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده‌تر مناسب ‌تر است و باید از طرح‌های شلوغ دوری کرد. با این حال، در فضای بزرگتر، حق انتخاب بیشتری در طرح و رنگ وجود دارد که می‌توانید از کاغذ دیواری با طرح‌های پیچیده در دیوارهای اصلی استفاده کنید و از کاغذ دیواری با کدهای مکمل همان طرح در فضاهای دیگر نشیمن و پذیرایی بهره بگیرید.

از کدها و طرح ­هایی که از آلبوم اصلان می توانید در فضای نشمین استفاده کنید می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کد 840 در سبک کلاسیک و طرح ترکیبی
  • کد 822 در سبک مدرن و طرح بافت
  • کد 866 در سبک پست مدرن و طرح هندسی

نگاهی اجمالی به کدهای موجود در آلبوم کاغذ دیواری اصلان ( ASLAN  )

طرح­ های موجود در آلبوم اصلان اکثرا همراه با کدهای مکمل و با هفت رنگبندی عرضه شده­ اند تا انتخاب هوشمندانه ­ای با توجه به چیدمان و فضای منزل خود داشته باشید .

  • برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان طرح  ترکیبی دارند: 834-837-838-840-841-844
  • برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان طرح  بافت  دارند: 820-821-822-823-825-829
  • برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان طرح  پتینه  دارند :801-802-803-804-805-810
  • برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان طرح  هندسی  دارند: 866-868
  • برخی از کدهایی که در آلبوم اصلان طرح انتزاعی دارند: 869-870-873

آلبوم کاغذ دیواری اصلان ( ASLAN  ) از نظر جنس :

با پیشرفت صنعت دکوراسیون و استفاده از کاغذهای نسل جدید پی وی سی ، طول عمر کاغذها از ۵ تا 15 سال افزایش یافته است. این باعث شده استفاده از کاغذ پی وی سی در دکوراسیون منزل به یکی از محبوب‌ترین دیوارپوش‌ها تبدیل شود. قبل از خرید کاغذ، باید به جنس و برند آن توجه کنید. جنس این کاغذ از پی وی سی (پلی وینیل کلراید یا به اختصارPVC) است که در برابر آب مقاومت نسبی از خود نشان می‌دهد. این مدل از کاغذها قابلیت شستشو با دستمال مرطوب را دارند و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قیمت تمام شده پایین، طول عمر بالا، ضد آلرژی بودن ، ضد الکتریسته ساکن بودن و مقاومت در برابر چربی و رطوبت اشاره کرد. کاغذهای با این جنس برای استفاده در تمام فضاها مناسب هستند و از مزایای دیگر پی وی سی می‌توان به مقاومت در برابر خراشیدگی و ساییدگی، آنتی‌باکتریال، عایق حرارتی و دوست‌دار محیط زیست اشاره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ دیواری اصلان (Aslan)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاغذ دیواری اصلان (Aslan)

348,600 تومانخرید