cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سقف

سقف – Ceiling

 
 یکی از فاکتور های مهم در طراحی منزل و حتی محل کار، زیبایی می باشد که تاثیر بسیار مثبتی از جنبه روانی و روحی برای ساکنین منزل و یا کارمندان در محل کار خواهد داشت. این اصل هم برای فضای بیرونی، هم برای فضای داخلی آن مکان حائز اهمیت می باشد. طراحی سقف ها مانند سایر سطوح خانه از جمله دیوارها و کف پوش ها اهمیت بسیاری دارد و میتوان با توجه به سبک طراحی آن مکان از انواع سقف ها را طراحی نمود.
یکی از پر طرفدارترین طرح ها برای سقف منزل و یا مکان های دیگر، سقف کاذب خواهد بود که باعث ایجاد فضایی بسیار دلنشین و جذاب در آن مکان می شود. از آنجایی که اکثر افراد به دلیل وضعیت زندگی در شهرها، نیاز خواهند داشت تا به دور از شلوغی و آلودگی در فضای منزل به آرامش روحی و روانی برسند، بنابراین انتخاب طرح ها و رنگ های زیبا در طراحی انواع سطوح از جمله سقف ها به عنوان یک سازه ی کاذب اهمیت بسیاری خواهد داشت. یکی از مزیت این نوع سقف می توان به نصب راحت و سریع، سبک بودن، امکان کوتاه نمودن سقف ها، عایق بندی از لحاظ صوتی و حرارتی و همچنین قابلیت جابجایی راحت و حتی برداشتن سقف اشاره نمود. برای نصب سقف های کاذب در منزل باید به مواردی از جمله سبک بودن سقف، ارتفاع سقف و متناسب با محل نصب توجه نمود.
سقف ها انواع طرح های مختلف خواهند داشت از جمله: سقف کاذب چوبی، سقف کاذب PVC، سقف کاذب آکوستیک، سقف کاذب آلومینیومی، سقف کاذب کناف، سقف کاذب تایل، سقف کاذب دامپا، سقف کاذب لوکسالون، سقف کاذب با صفحات پیش ساخته ی گچی، سقف کاذب گریلیوم و … می باشند.